2015. november 9., hétfő

Honlapok, melyek élnek a táguló lehetőségekkel

Kalap formájú csillár

Kalapot emelek a lámpa árus előtt!

Hja, a régi szép idők, amikor mondjuk az ülőgarnitúrák vagy a lámpák, csillárok eladásához elegendő volt egyetlen honlap jó működtetése!
Na, de azok az idők már eltűntek a web sötét homályában, s napjainkban az egyetlen honlap nem elegendő. Twitter, Google Plus, Google Cégem, Facebook, Trumbl fiókok, blog, YouTube csatorna és estig sorolhatnám, ahol meg kell vagy meg kellene jeleníteni az eredményes marketing érdekében a portékát, hogy aki olyasmit keres, amit mi kínálunk, az a saját kedvenc színterén rátaláljon!
A budapesti Fénymánia lámpa-csillár bolt követi az idők szavát, pontosabban az idők dizájnját, és a honlapján túl a Facebookon is rendszeresen ötlettel teli áruféleségeket mutat be, mint például ezt itt:

Fénylő kalapok egy lámpa boltban

Az ilyen ötletes képek közzététele külön gyűjtő munkát feltételez, hiszen nem találhatunk ilyesmit minden webáruház sarkon. De csakis így lehet folyamatosan fenntartani a potenciális vásárlók érdeklődését az üzlet és annak termékei, a kültéri és beltéri lámpák, a csillárok, az égők iránt.
A Fénymánia gazdag kínálatot rejtő - mit rejtő, nagyon is mutató - honlapját itt találjuk:
> Lámpa, csillár

Az ülőgarnitúrát is meg kell mutatni

Míg a Fénymánia esetében az érdekességek bemutatása a folyamatosan visszatérő erős elem, addig a szintén budapesti ABútor Outlet Áruház az ülőgarnitúrák, a kanapék, a nappali bútorok frissen érkezett darabjainak képi megjelenítésére helyezi a honlapon kívül, a Facebookon, a Google Plus-szon a hangsúlyt.
Étkező garnitúra képe a Facebookon, by ABútor Outlet
A látvány a Facebookról nyilván sok vásárlót vonzhat az üzletbe! Persze a vásárlói döntés majd a honlapon (még inkább a boltban) születik meg, ahol az ár, a méret, a minőség hozzáadódik a látványhoz.
Az ABútor Outlet honlapján a szintén bőséges készlet itt érhető el:
> Ülőgarnitúra

Nincsenek megjegyzések: